Most of all: I dislike the brave violin scraping against the side of the massacre as if to INFER that THE KILLERS ARE WEAK AND THE VICTIMS WILL WIN.
It complicates the nightmare with a dream, it turns the nightmare OUTSIDE-IN.
DISCARD THE VIOLIN AND PUT AWAY YOUR COURAGE.
Haven’t you noticed how the thugs and the blood-drinkers are drawn to your courage?
It is a provocation in their sight.Give it back to the rocks, to the mud, to THAT WHICH SUPPORTS THE MUD.
End this ugly experiment with the human heart!
[...]
I sincerely hope we do not have to meet again at the next amusement.
[...]
I sincerely hope we do not have to meet again at the next amusement.
COHEN (RESGATADO), TRAZENDO À PAUTA (do mês?) O NEON NA TESTA. O AÇÚCAR E AS FORMIGAS.
QUANTO AO VIOLINO, POSSO INTERPRETÁ-LO COMO QUISER, EU? FAZER UMA METALINGUAGEM? O PESADELO FEITO SONHO FEITO PESADELO FEITO LABIRINTO FEITO FAUNO? POSSO CONFUNDIR O VIOLINO COM UM GONGO, E ARDER DE DESGOSTO, PORQUE O SOM É UM STACCATO, NÃO APLACA MINHA CARÊNCIA (LANCINANTE) DE CONTINUIDADE? PORQUE NÃO CONSIGO ENXERGAR COMO AS VÍTIMAS HÃO DE VENCER, SE A FUNDAÇÃO DA LAMA É ISSO, UM ESTAMPIDO SEM ECO?
...
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CI SIAMO QUATTRO. E LEGGIAMO ASSOLUTAMENTE TUTTO. DOPO TRE O QUATTRO MESI. E CINQUE O SEI BICCHIERI. DI VELENO.